Fransar, naglar, GLITTER!!

♥ ♥ ♥


Japp.. Fransar, åh det har kommit igång igen. Blir så härligt fint och jag bara älska´rt!!!

Här är två bilder på samma kund.


Denna är ju då tagen som en före o efter bild. Fast i fel ordning, men jag tror ni ser vilken som är vilken!! :D


...och här är det färdigt. Vi har här använt de absolut längsta fransarna så detta är mer av en extrem bild av hur det kan se ut! Men snyggt äre!! :)



REQ fortsätter slå med häpnad!!
Nu i sommar har det varit lite ont om tider och ibland kan ju inte ni kunder på den tid ni bokat för på semesern kan vad som helst hända :) Så denna kund fick gå med sin gelförstärkning i 8 veckor. Men kolla, de ser fina ut och det enda hon gjort är att fila ner längden!! WOW!!!!





Glitter... glitter... glitter :)

I ♥ glitter! Så just nu övar jag på att bygga in glitter i gelen för det blir så fint! Övar på den som vill ha, helt kostnadsfritt när Du ändå gör en förlänging eller förstärkning, I MÅN AV TID ska ju tilläggas, så säj till när du bokar tiden för säkerhets skull!!


Erbjudandet jag just nu har på salongen är...

Den funkar verkligen! På brynen märkte jag resultat på ca 2 veckor, fransarna på ganska exakt 4 veckor. Längre och tätare. Många frågade om jag hade lösfransar :)
Passa på!!!!


Nähä.. nu ska jag slänga på mej ansiktet och åka och ta hand om mina fina kunder!!
Ha en bra dag! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0