Här igen!

Japp, nu var det dags!
 
Jag börjar från början..
 
 

Här är min söta elfil :)
Safetybiten är underbar! Alla kunder, tom de som var skeptiska till en början tycker den är jättebra och alla låter sig filas. Är så glad över att mina kunder känner sådan tilltro till mej ♥
 

Var ju hos min underbara kollega Ine♥ i nybban för lite sen.. Blev massa kaffe, prat och skratt. Dessutom fick jag ett set uuunderbara naglar ♥



Härligt det är att vi smålänska kollegor håller ihop och hjälper varandra när det behövs, vilket kan vara ganska ofta! Vi ska snart ses igen och jag kan knappt berga mej tills det är dags :)

Ja, som ni märker blir det ett något kortare inlägg idag än vanligtvis, det beror på att jag är ganska trött, men så gärna vill dela med mej av allt skoj som det innerbär att vara "nagel-tjej"!
Jag var nämligen på första träningspasset på ca 2 månader igår och vi valde bodypump.. mmm.. smidigt, NOT!
Men ska man hålla i 40 år till gäller det att ligga i. Trots att jag köpt elfilen är det ju ett slitsamt yrke, men ack så skoj! :)
 
Och på tal om trött, satt och gjorde en beställning för ca två veckor sedan, med bla olja. Ja, det hade ju varit kanon, om jag bara tryckt på "skicka".. suck!
Så eftersom ni fått vänta så länge kommer här ett kanonerbjudande på just oljan!
 
 Ni får nu fylla på er gamla oljeflaska för bara 49:-.

Så ta med din gamla REQ-flaska in så blir det ett riktigt bra pris! Rätt okej va? ;)
  ord.priser är 69:- för refill och 99:- för ny flaska.

Gäller så långt lagret räcker eller tom 31sep, gäller enbart påfyllnad av REQ-flaskor.

Men inte nog med det...
 
Jag fick ju nu hem de fina gellackerna, tycker ju att så många som möjligt ska få chansen och förstå tjusningen med detta så här kommer ett pangerbjudande till, håll till godo ;)
 
Hela 50% rabatt!
ord.pris 450:-  NU 225:-

 Även detta erbjudande gäller tom 31sep, tänk bara på att inte boka i sista minuten då det fylls på ganska snabbt nu!
 
Ja det är vad jag bjuuder på för denna gång.. eller?
Nä, jag skickar med denna underbara bild på underbara Nandies underbara naglar åxå! ;)
 
 
Ta hand om er!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0