Uppdatering el-fil




Ja vad tyckte fröken om elfilen då?

Första jag tänkte när jag såg den var att den är helt gudomligt fin :)
Fattar inte att jag glömde ta en bild på den. Den ser ut som en gammal telefon med snurrbricka. URGULLIG!

Och ja, den var dessutom bra. Känns bra i handen och låter knappt någonting.
Posten slarvade bort paketet (IGEN!) så det tog några extra dagar innan den landade hos mig men Sanaz kommer inte in med safetybiten förrän på onsdag så det gör inte helt mycket. På onsdag är det bara att köra så det ryker :)

Vad händer det mer då? Jo, imårrn måndag har jag studiebesök inbokat hos min fina kollega Ine i nybro.
Hon ska sätta tävlingsnaglar på mej. Ska bli hur kul som helst. Vi lär föreviga varenda minut så bilder på detta kommer nog under nästa vecka eller nästa helg.

Snart kommer ju de nya gellacken åxå!! Givetvis matchar de nagellacken jag har så man kan fylla i utväxen själv. Hur smart som helst! Det finns 24 st men jag kommer att ta hem några i taget. Lite enligt efterfrågan åxå så klart, så är du intresserad tycker jag du ska höra av dej till mej så du kan få vara med och önska färger.
Nu lär det väl bli lite höstinspirerat då det är den tiden som nalkas men någon härlig rosa åker nog med i påsen ;)

Här kommer en bild på Malins fina naglar med req gelförstärkning ♥



Nästnästa gång hon kommer och hälsar på mej har hon en liten bebis med sej :)
Fast pappa får nog ta bebis och gå en runda på stan, men längtar ju tills man får se underverket!! ♥


Jag måste ju få skryta lite åxå.. tänkte ju dra iväg en vecka till turkiet i höst så om du vill ha tid i slutet på september eller början av augusti är det dags att boka nu! tiderna sinar fort nu nämligen.
Ska du kanske åxå resa bort? Då kan jag verkligen rekommendera följade innan..

1. Gellack, sitter trots saltvatten, klor och sand, hela resan. Garanterat!

2. Färga brynen och fransarna så markeras ögonen lite även när man är utan smink vid poolen eller på stranden.

3. Olja naglarna med nagelolja varje dag så slipper de bli uttorkade av allt vatten man utsätter sej för, även om man inte badar brukar man duscha 2 gånger om dagen när man är i värmen och de flesta tvättar händerna oftare när de är utomlands.

4. NAGELBORSTE! Många glömmer ta med nagelborsten, även jag har gjort det, inte kul! Spara din gamla borste när du köper ny nästa gång och ta med din gamla nagelborste, och sen kan du slänga den där.


Ja det var väl allt för mej för denna gången, glöm inte att kolla in sidan på facebook och gilla den för alla fina erbjudanden och snabb info om återbudstider, klicka här för att komma dit direkt!

Ta hand om er nu ♥ Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0