Gel-lack



Ja men så underbara de är!!
Tog hem några riktigt höstiga och givetvis några favoriter i rosa ;)
 
Här är en riiiktigt mörk brun med röda stänk i
Mycket snygg, dessa är dessutom nästan två veckor gamla!!
Och nu kan vi äntligen göra en svart fransk som håller, älskade gel-lack!
 
 
Jaja nog om Gel-lack... nej förresten, du missar väl inte att du september ut får din första behandling för halva priset? 450:-  NU 225:-
 
 
Ja jag har startat igång lite nätverkande bland våra nagelbrudar här i kalmar med omnejd.
Vi hade vår första träff i förra veckan. Det blev jag, Sanaz, Anna och Ine. Attan vad kul vi hade!! :)
Träffades strax efter 19 och vid nästan 23 åkte vi åt varitt håll. Månadsmöten är planen, lära utav varandra, tipsa, hålla ihop! Är mycket glad över detta, och en till vet vi att vi har med oss nästa gång, kära Sylvette, hoppas vi växer ännu mer på bredden åxå ;)

På bilden är det ju linslusen, jag själv till vänster, sen är det Ine i mitten (som alltid ;P) och Sanaz på högerkanten :)
 
Tog mer mej lite grejor hem i lördags. Har lekt som en tok i helgen. SÅ KUL!
Här följer exempel på det..
 
 
Härligt, och så modellade kära fröken Bergström åt mej igår och resultatet blev underbart!!
 
 
 
Ja det var väl vad jag hade o komma med för denna gång..
 
Hoppas vi ses, ta hand om er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0