Höst och mode

Jo när det kommer till nageltrender skiljer det sej inte så mkt från klädtränden. Till hösten ska det vara mörkt och murrigt :) Nu till hösten verkar en favorit till mej vara oerhört inne, mörk plommonlila. Har varit favoriten sen jag började med naglar för 10 år sedan så jag är överlycklig att den är tillbaka!
Nageln får mer än gärna vara kort och förstärkt med material eller lackad med gel-lack.
Tex såhär som tjejerna på naillounge gjort på denna vackra modell.
 
Midnattsblå är åxå en färg som kommer på naglar nu till hösten, precis som mörk metallicgrå och givetvis den klassiska röda ;)
 Midnattsblå
 Minx på kort nagel
 Jag gissar att varianter av detta kommer lackas mycket i höst :) Jag tycker ju själv att det är ursnyggt ;)
 
 
Du missar väl inte att..
 
1. September ut får du gelicurbehandling för halva priset, 225:-
 
2. På lördag finns jag på plats på salongen om du vill ha hjälp med Violent Lips. Köper du dina VL hos mej hjälper jag dej (i mån av tid)  kostnadsfritt att sätta dit dem och visar och förklarar så du kan fixa det hemma själv i fortsättningen!
Passa på!!
 
Ta hand om er nu och ha en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0