Veckornas Vecka!

Ja den här veckan känns sjukt bra, den kommer nog att gå i ljusets hastighet.
Idag kommer min fd kollega Åsa och sitter hos mej för att få fina naglar "Jag bara måste ju testa REQ!"
Ja, faktiskt :)
 
Sen tisdag, onsdag och torsdag är det härliga kunder på dagarna och härliga vänner på kvällarna, blandat med lite damkväll på onsdag. Jo jag erbjuder ju faktiskt att jag kommer hem till dej och gör manikyr! :)
Samla ihop ett litet gäng och ju fler ni är desto billigare blir det, ni kan vara allt från 2-5 pers beroende på när och vart vi är.
Hemmamanikyr är priset något högre då jag lägger på för lite bensinkostnad och tiden det tar att köra, packa och packa upp mina saker, och för att det är kväll/helg.
 
Bensin och körtid läggs på om det är längre att åka än inom kalmar. Med det brukar inte röra sej om några offantliga summor.
 
Alternativet att ni kommer till mej en kväll eller en helgdag, och då kan ni åxå välja på gelicurebehandling och minx.
 
Här går priserna lite olika då det beror på vilken behandlning som görs och om det är kväll ELLER helg. Kvällar när jag ända jobbat och inte behöver köra in kostar lite mindre än helger då jag inte redan finns på plats.
 
Men här kommer ca-priser på dessa kvällar och helger och hemmamanikyrer:
 
2 pers 500:- /pers
3 pers 480:- /pers
4 pers 460:- /pers
5 pers 430:- /pers
 
Är ni fler än 5 personer kan det bli lite segt för de som bara väntar, en behandling tar ca 45 min, men jag har god kontakt med mina kollegor runt i kring så är ni ute i god tid finns chansen att någon av dem kan komma in och hjälpa till!
 
Ja, det var lite info om det, fortsättningen på min vecka är att på fredag ska jag ÄNTLIGEN  till kära underbara Ine♥ igen!! Längtar som bara den :)
På lördag blir det modeshow med massa brudar och tillhörande middag tillsammans på kvällen. Och söndag... söndag ska jag BARA slappa. Bada fötterna och eventuellt sätta lite minx på tårna innan resan :)
 
Men nu ska jag åka till jobbet och mysa med Johanna, både naglar och fransar blir det på henne idag :)
 
Dessa fina fick Susanne i lördags, vi båda blev verkigen nöjda.
Glasfiber på fransk tipp..
Ta hand om er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0